service

ICT4SB   |   ICT   |   automatisering   |   MKB

service automatisering

Elke dag kunnen vertrouwen op uw automatisering is voor u vanzelfsprekend. Bij problemen is het voor ons vanzelfsprekend dat u kunt rekenen op onze snelle en betrouwbare service.

ICT4SB levert remote support. Dat wil zeggen dat wij in veel gevallen niet eens langs hoeven te komen om uw probleem op te lossen. Wij loggen remote in en kunnen het probleem op afstand lokaliseren en in de meeste gevallen ook meteen oplossen.

Indien u dit wenst werken wij met een Service Level Agreement.

service level agreement

ICT4SB   |   ICT   |   automatisering   |   MKB

Service Level Agreement

Een Service Level Agreement (SLA) is een verzameling van afspraken over de te leveren service diensten. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan het monitoren van uw server of het installeren van patches en updates.

Iedere organisatie is uniek en vraagt om een eigen benadering.

ICT4SB werkt daarom niet met standaard contracten. Wij stellen samen met u een op maat gemaakt SLA op.


ICT automatisering

 

Adres Dinxperlolaan 54
Postcode 5043 GW
Plaats Tilburg
Telefoon 013-8200226